Šta ćete naučiti?
- Pravila poslovnog ponašanja i profesionalnog predstavljanja
- Socijalne vještine, manire i interkulturnu komunikaciju
- Osnove verbalne, neverbalne i pisane poslovne komunikacije
- Profesionalno telefoniranje i e-mail bonton
- Kodeks odijevanja, oslovljavanje i poslovnu etiku
- Pravila ponašanja u kancelariji i odnose s klijentima

Ova edukacija uključuje
- Uvod i odgovornost pojedinca – bonton i pokazatelji ponašanja
- Socijalne vještine – rukovanje, vizit kartice, uvodni razgovor
- Poslovna komunikacija – ciljevi, stav, preporuke
- Telefoniranje i e-mail – savjeti, zabranjene fraze, automatski odgovori
- Pisana komunikacija – pravila i struktura poslovnog pisma
- Odnosi s klijentima – oslovljavanje, pozdravljanje, etika
- Kancelarijski bonton i odijevanje – pravila, standardi i kodeks
- Prateći materijali
- Pristup na svim uređajima
- Certifikat o završetku
Kupovinom edukacije, ona prelazi u Vaše trajno vlasništvo bez ograničenja korištenja i dodatnih troškova. Ukoliko ne posjedujete portal za učenje na daljinu, iskoristite mogućnosti naše infrastrukture.