Edukacija: Rješavanje prigovoraidego2025-09-18T12:11:10+00:00 Šta ćete naučiti? Šta je podržavajuća komunikacija i njen cilj Kako smanjiti defanzivnost i izbjegavati nesporazume Kako graditi iskrene i otvorene poruke Razliku između opisne i evaluativne komunikacije Tehnike vještog slušanja i davanja povratnih informacija Praktične alate za rješavanje prigovora i izazovnih situacija Ova edukacija uključuje Šta je podržavajuća komunikacijaCiljevi i značaj u poslovnom kontekstuDefanzivnost i diskonfirmacija – kako ih izbjećiOpisna vs. evaluativna komunikacijaKomunikacija orijentisana na problem, a ne osobuKako potvrđivati i ohrabrivati sagovornikeSpecifične i korisne izjave u praksiVještine podržavajućeg slušanja – savjetovanje, sondiranje, reflektiranje Prateći materijali Pristup na svim uređajima Certifikat o završetku Kupovinom edukacije, ona prelazi u Vaše trajno vlasništvo bez ograničenja korištenja i dodatnih troškova. Ukoliko ne posjedujete portal za učenje na daljinu, iskoristite mogućnosti naše infrastrukture.