Šta ćete naučiti?
- Osnove i filozofiju prodaje
- Faze prodajnog procesa i pripremu za razgovor
- Kako ostaviti dobar prvi utisak i izgraditi povjerenje
- Vještine neverbalne komunikacije i postavljanja pitanja
- Strategije za rješavanje prigovora i tehnike zaključivanja prodaje
- Kako izgraditi pozitivan stav i klimu u prodajnom razgovoru

Ova edukacija uključuje
- Uvod u umijeće prodaje – šta znači biti dobar prodavač
- Filozofija prodaje – ciljevi i vrijednosti
- Faze prodajnog procesa – od pripreme do zaključivanja
- Priprema za prodajni razgovor – smjernice i strategije
- Poznavanje proizvoda i ciljeva prodaje
- Prvi utisak i atmosfera – klijent u bijegu, pozitivan stav, prijatnost
- Orijentacija na klijenta – pohvala, priznanje i odnos povjerenja
- Neverbalna komunikacija – kontakt očima, govor tijela, osmijeh
- Formulacije u praksi – vrste pitanja, koristi i prednosti za klijenta
- Prezentacijske metode – blok i olovka, plus i minus, metoda primjera
- Rješavanje prigovora – pravila, sendvič tehnika, odbijanje ponude
- Zaključivanje prodaje – pomaganje klijentu u donošenju odluke, zaključivanje posla
- Prateći materijali
- Pristup na svim uređajima
- Certifikat o završetku
Kupovinom edukacije, ona prelazi u Vaše trajno vlasništvo bez ograničenja korištenja i dodatnih troškova. Ukoliko ne posjedujete portal za učenje na daljinu, iskoristite mogućnosti naše infrastrukture.